Новые вопросы и ответы

FAQ
Аватара пользователя
magmas
Сообщения: 594
Зарегистрирован: Вт фев 08, 2011 11:25 am

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение magmas » Сб июн 22, 2013 11:27 am

astrophilus
Нет, колодец - это транзит в другую стабильную позицию ТС. Посмотри на карту манускрипта Войнича. В центре наш "курятник" - Город с его пригородами, затем мы видим трубы - транзиты в другие позиции. Автор МВ выделил только несколько таких позиций (на самом деле их гораздо больше).
Почему "трубы" обрываются? Автор либо намекает на природу транзитов - "хуяк, и мы там" - либо предполагает некие связи через "тоннели Сета". Мне кажется, что переходы имеются и такие, и другие.
Я довольно часто вижу дискуссии на других форумах - что типа ХС придурки, а вот у них умников есть много городов и прочих разных мест, неучтенных нашими картографами. МВ конкретно показывает, что наша т.з. верна. Доступная людям сновиденная локация представляет собой архетипичный Город. Далее, если осознанно пробиваться на север, можно прийти к транзиту в другую стабильную позицию ТС (колодец даосов). Второй транзит находится в ю-в части карты (но не в самом углу) - это мост с электрическими пилонами, которые бьют сновидцев молниями. Если на него выходить регулярно, можно понять, что на над пилонами висят черные капли - возможно, воладоры. Мост можно перейти, если обладаешь сильной волей и упрямством. И тогда, даже сгорая в огне, вы сохраните свое сновиденное тело. Боль и образы смерти постепенно превратятся в идею боли и смерти. Тогда вы сможете войти в портал (он в узком ущелье).

Аватара пользователя
magmas
Сообщения: 594
Зарегистрирован: Вт фев 08, 2011 11:25 am

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение magmas » Сб июн 22, 2013 11:42 am

Ю-В портал выведет вас из узкого ущелья на широкое плато - ужасное на вид. Там вы встретите стража. Это огромная фигура, сидящая на высоком троне. Черный воин скует ваши движения парализующей силой и проверит вас на страх и всякие моральные ловушки. Лучше вам тамоставаться без страха и моральных крючков. Все плато завалено трупами и страдающими ранеными людьми. Картины напоминают ад. Если страж позволит вам пройти, вы увидите прекрасный ландшафт. Надо только спуститься с плато. Затем вы будете встречать воинов и амазонок. Интересно, что эти воины и амазонки встречаются в нашей локации-Городе. Их можно встретить за восточной рекой, но они там не станут контактировать с вами. Третий транзит находится на западе - в пустыне Йондо. Нужно найти развалины двух заброшенных городов (они небольшие). Между ними находится котлован довольно страшного вида - он может быть заполнен гадкой жижей, которая иногда куда-то исчезает. В этом котловане начинается лабиринт, примыкающий к лабиринтам Сета. То есть, два первых перехода в новые локи ТС - это транзиты, а третий - незадокументированный проход среди пугающей пустоты, абсолютно невоспринимаемой человеческим сознанием.

astrophilus
Сообщения: 636
Зарегистрирован: Ср фев 17, 2010 9:35 pm

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение astrophilus » Сб июн 22, 2013 2:39 pm

Прояснилось :)
Все три направления захватывающи. Эх, хватило бы времени исследовать каждое!

При работе МВ всегда настраивался на центральный пузырь (в карте "девяти городов") и, практически всегда, попадал в здание-лабиринт больницу :D Теперь понимаю почему.

charlila

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение charlila » Вс июн 23, 2013 3:33 am

- the girl was extremely vivid lucid dream where she is standing in front of a mirror pierces his ear.

• Today, she accidentally discovered in the same place ear piercing through. di anyone havwe similar experience?
yes, as you probably new, i have.

not first time someone tunes to my experience with some question about "similiar experience".

it doesn't feel too freindly' this time.

thinking about it... the dream is fabricated.
never mind - but - what is the intent? it could be a warning - hinting whatever it was is about to be activated - or it could be a threat. or - the activation (the way some cursed activated or enforced by scaring the cursed)

i'll answer anyway. but the Google translation - on you, this time.
i copy-pastf rom here:
http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgC ... d=52207126
(it's copied from another place' but i can't find it. all my searches are messed up today. )

המשך ב

מאת: fire rabbitו 09/11/12 | 03:51


לפייאר סנייק,האם לכך התכוונת?ו ירצו יאכלו ו
22:27 | 06/11/12


גמני ראתי משהו שן למעלה

מאת: fire snakeו 24/06/12 | 19:02

בערב החמסין הלוהט ישבתי בחצר המזכירות ביישובי, להתקרר קצת ברוח - והנה צליל חטוף גרם לי להרים מבט - ראיתי בחטף גוף זוהר די גדול, דמוי זרנוק עם מפלט אחורי ומשהו שנראה כמו גראפיקה דקורטיבית של פליטת גזים - ומיד זה נעלם כלא היה. כעבור שניות הופיע מטוס, כולל הרעש האופייני.

לא ברור אם זה רלבנטי - אבל לפני כן, כשהחלטתי ללכת להתיישב בחצר האחורית הנטושה בשעה זו, חשתי פחד. תהיתי למה - העשבייה הלא נעימה אנרגטית? ואז ראיתי משהו זוהר בין העשבים - גחלילית? אבל ללא נצנוץ. הרמתי אותו - מין זחל כתום שטוח ורחב, ראש שחיתוכו עגול, רגלי זחל לא זזות, 1X0.4X6 ס"מ בערך, מאיר אכן כמו לד, לא כמו גחלילית או משהו חי. חשבתי "לא הולכת לשם." התחלתי לחזור. רתיעה לא אופיינית מנעה מני לבחון אותו היטב, כעבור שני צעדים שמטתי אותו לעשב, והפחד פג, והלכתי לשבת בחצר.
כשחזרתי משם חיפשתי את הזחל - נעלם.

...

החיפושית - פרק ב' וג'ו יליזבטה הנוסין ו
11:10 | 07/11/12


כן, ירצו יאכלו, תודה. זה היה פרק א'.

החיפושית השנייה
היה לי הרבה זמן לחשוב על זה - חשבתי - יותר נכון, היתה לי תחושה חזקה וברורה - שהאור הוא מישהו אחר, ישות, כמו אלה מהתקשורים הפאלאדיאנים, לא גשמי, ששולטט בחיפושית, משתמש בה כדי לראות את הסביבה.

כעבור - כמה? שבועיים, חודש? משהו כזה - אחרי שמכרתי את ביתי, ועדיין גרתי בו, היגעתי הביתה פעם בערב עם הקונה, הראיתי לו איזו בעיה בצינור הניקוז של מכונת הכביסה מחוץ לבית, והנה, על הצינור - עוד חיפושית מאירה. הראיתי אותה לבחור, והיא מיד כיבתה את האור, כמו שמכבים פנס. הרמתי אותה - היתה חתיכת זלזל שחשבתי שהיתה נעוצה בה, אבל הבחור אמר, וצדק - היא רק נאחזה בה חזק ברגליה.
ביקשתי ממנו שיצלם וישלח לי. הוא צילם.

הנחתי את החיפושית (אם זה מה שהיא היתה) בקופסת קרטון.

היא היתה צרה מן החיפושית הקודמת, ולא היו לה בליטות קטנות נייחות במקום רגליים כמו לההיא (אם הבחנתי נכון) - היו לה מעט רגליים פעילות, די קצרות, לעומת בטנה הארוכה, ומסכה שחורה על העיניים - אבל ייתכן שכמו חרקים מסוימים אלה היו עיניים מצוירות, שנועדו להפחיד או לבלבל אויבים - והעיניים האמיתיות? בתוכן, קטנות? זה לא נראה כך - בראש הזעיר, אם זה מה שזה היה, בקדמת הגוף? לא הצלחתי להבחין בדיוק.

מנטלית, קלטתי אותה תחושה לחוצה, מבולבלת וזועפת. (היא הזכירה לי משום-מה את פראנס.)

היא נשענה על הקרטון, נמתחת לאחור, הרימה את בטנה - והטילה ביצים! (אם הבנתי נכון.) לבנות פניניות, שני עיגולים פחוסים צמודים.

בבוקר היא נראתה מיובשת, ממש משוטחת. הבאתי לה קצת מים על עלה ופירור לחם. היא שתתה, ותפחה לעיני (הנדהמות).ואחת הביצים בקעה! בכל אופן במקומה היתה עותק זערער של החיפושית, עם מסכת העיניים, גם הוא נראה מיובש, ללא סימן חיים. התקשיתי להאמין שאני באמת רואה את זה - אבל ראיתי.


שמתי את הקופסה בחוץ.

כשחזרתי אליה למחרת, היה כל השטח מלא פסולת בניין - התחילו השיפוצים. אי אפשר היה למצוא את הקופסה. אני לא יודעת מה עלה בגורלן.

התמונה: איתי אמר שהוא לו יודע לשלוח למייל, ביקשתי שישלח לאייפון של מישהי. היא ובעלה לא הצליחו לשלוח לי - לאחר שלחצו "שלח",על המסך עלתה הודעה "טוען", וההצגה הגראפית של טעינה נמשכה לאינסוף, וכך שוב ושוב. אם אחד מהם עוד לא מחק - האם מישהו מכם יודע לטפל בבעיה כזו? (ייתכן גם שהיא תיפתר מעצמה, כמו היעלמות ההודעה הקודמת שלי בנושא, אם היא תגיע למישהו מהקומונה...) אם יש מתנדב - שלח לי מספר.

החיפושית השלישית
ליד הבית שמכרתי יש גן ציבורי, עם דשא שגדל פרא, עד גובה הקרסוליים,בייחוד בחלק שנכנס לערוץ ושימש שרותים מאולתרים לפועלים שששיפצו. אני ביליתי את זמני בסידור חפצי במחסן הסמוך. ערב אחד, הכרח לא יגונה, הלכתי ל"שרותים", והנה זוחלת לה בעשב עוד חיפושית מאירה! היא כיבתה את האור מיד, אבל הוא נשאר עומם זמן מה בערפה.

זה היה שרץ רב רגליים, לא נדל - משהו דומה, לא עד כדי כך חייזרי, נדמה לי שראיתי כמותו במקומותינו.

החלטתי מראש שבחיפושית הבאה לא אגע בידיים - ובכן הרמתי אותה עם עלה. מכיוון שהייתי עסוקה בקשירת שרוך מכנסי, היא הצליחה להפיל עצמה לעשב הגבוה, ולא מצאתי אותה.

קדח בציפורן
(באותה תקופה, של סידור המחסן) שני לילות שישנתי בחוץ הציק לי פחד לא קשור לכלום, לא ממש נרדמתי. למחרת, בבית (ששכרתי בשכנות לתקופה קצרה עד שאסיים עם המחסן) שוב הופיע פחד וכמעט לא ישנתי. למחרת, שלוש לפנות בוקר, הלכתי לישון במחסן, הקפתי את עצמי במעגל חפצים ונרדמתי מרגישה שאננות נפלאה; כאילו מה שלא גרם לפחד - עבר.
בבוקר הציק לי כאב קל באמה. הצצתי בה - בציפורן, בשליש גבהה, היה חור זעיר - קדח ברור - שבהמשכו פנה לאורך הציפורן כלפי מטה, עד כמילימטר מעל קצה הציפורן- פס שחור. קוץ?
חברה שהיא אחות ובעלה המיקרו-אלקטרונאי חפרו לי תעלה עם מחט - לא היה שם קוץ, רק חור כניסה של משהו ואולי לכלוך.
התצלום - לא היה באיכות טובה, קיוויתי שהגדלה \עריכה תעזור. אבל - מייל הגיע, אבל הקובץ לא נפתח. הגיבוי, למייל של מישהו אחר, שביקשתי שישלחו - לא יודעת מה קרה לו.
כשהציפורן כבר צמחה קצת, נכנסתי לחנות צילום, ביקשתי משיצלם את הציפורן וישלח לי במייל, וגם ידפיס לי עותק. המייל לא הגיע - אבל התדפיס מונח לו (אני מקווה) במחסן עם שאר חפצי - יש סיכוי שמתישהוא אגיע אליו, אסרוק ואעלה לכאן (אם אצליח להתגבר על כל התקלות הטכניות הצפויות.)

ֻ•
המשך בו fire rabbit ו 03:51 | 09/11/12



ועכשיו העלילה מסתבכתו fire rabbit ו 03:58 | 09/11/12


http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgC ... d=52194480

• חיות מאגיות וקרובים אחריםו יליזבטה הנוסין ו
13:44 | 07/11/12


פרק ד' של
http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgC ... d=52185087
שרפתי עכשיו שעתיים מיותרות בחיפוש אחרי ההודעה בפורום של dream hackers - dark forest of consciousness - שבה מישהו שואל אם עוד מישהו ראה את התופעה שקרתה בעירו בתאריך מסוים - "חתך" בחלל שדרכו נשפכו "כל מיני בעלי חיים" ועוד דברים. היא נעלמה.

לא התייחסתי להודעה עד ש, לאחרונה, נתקלתי איכשהו (מעידות מוזרות לאתרים מוזרים) בדיבורים על טלפורטציה. חיפוש גוגל הביא אותי לדף - כאילו צילום של דף חיפוש בגוגל עם חיפוש "סושי", תוצאה ראשונה - סושיה בטוקיו. למטה נאמר: (תרגום חפשי מחופף): "מאז שנכנס חיפוש הטלפורטציה בגוגל לשימוש, אתה לא צריך יותר לעקוב אחרי סקרי מספרי כניסות בעקבות פרסומת – כל הקלקה על כפתור החיפוש היא בינגו. סושי, למשל – אתה מקליק "טוקיו" – ואתה בטוקיו, בסושיה הכי טובה בעולם! שים לב שזה לא כולל כרטיס חזור, והמשתמש יצטרך לדאוג לעצמו להסעה חזרה או להזמין מונית. גוגל מודיעה שהיא לא תהיה אחראית למסע לא רצוי בזמן או לתופעות דומות." (כמובן, הדף נעלם ללא עקבות.)

ואז הופיעה בפורום הודעה על מות המנהיגה שלהם – מוזר מוזר! אבל נראה שאף אחד לא ממש מתאבל... וכדי לנקום את מותה או משהו הם צריכים להתקדם מהר מהר עם פרוייקט הטלפורטציה.. ועלה איפשהו פתיל (זה הכל ברוסית, שאני קוראת מתורגם לגוגלית) של ציטוטים מדיונים סודיים החל מתרפפ"ו על תרגולות ושלבים בדרך לטלפורטציה. שילובים מוזרים של מאגיה, נגואליזם וטכנולוגיה. מישהו הציע לקיים את הדיון בגלוי, מוסווה כבדיחה אינטרנטית מפגרת, בינכה אף אחד לא יאמין. בהנחיות נאמר "זה חומר שאם ידלוף, יענו לכם את הקרובים. כל אחד אחראי על הקרובים שלו."
רק כשנאמר שם שלשֵם טלפורטציה צריך כל אחד ליצור לעצמו חיה מאגית, שהיא שתוביל אותו מנקודה A לנקודה B (יש להם כל מיני דיונים הנדסיים-טכנולוגים על מעברים בין נקודות A,B ו-G ), שמתי לב לסדנה אחרת שמופיעה שם, סדנה ליצירת חיות מאגיות. (חפשו בעצמכם, אם שווה לכם להתבחבש עם תרגום גוגל. אלא אם כן אתם יודעים רוסית.)
זה אפרופו החיפושיות המוארות.
אני שמה את ההודעה הזו בפתיל נפרד, (גם תחת ניק איזוטרי, זה יוצא) כדי שאם ירצו כוחות מסתוריים למחוק אותה, שזה לא ימחוק לי את כל סיפור החיפושית.



הַס תִּהִי וָלוּל! קָס צִ'הִי מָהוּל(ל!) רַס וָהוּ(ם) בָּהוּ(ל


לא הבנתי כלום!ו mulder x ו
11:41 | 08/11/12


יליזבטה היקרה,כאשר את מחליטה לכתוב בפורום השתדלי להיות קצרה ועניינית,כל החפירה הזו מסובכת ומתישה ובסופו של דבר לא הבנתי כלום.
אפשר גם להתנסח בצורה יפה ואינטיליגנטית גם מבלי לרשום מגילות.
תודה

°
גם אני לא הבנתי כלוםו אריק67 ו
12:04 | 08/11/12



אולי יעניין אותך---גברת ל'ו hamamin ו
12:17 | 08/11/12


משהו קרוב לטלטרנספורטציה---כזה.
[להזמין מונית בחזרה ? ואלה.]

כתובות אינטרנט נלוות:
קרוב


°
חומר מרתק, נבדוק את זה ו רמלו ו
01:15 | 09/11/12




איך שכחתי!(חוסר שינה) אחרי ליל הקדחו fire rabbit ו 15:05 | 09/11/12


בציפורן - ישנתי בבית - התעוררתי עם כאב קל באצבע הסמוכה לאמה עם החור בציפורן - היתה שם נקודה שחורה קטנטנה - כמו חבורה זעירה ממכה בציפורן - שנעלמה עד שהתעוררתי לגמרי. לא ניכר כל סימן בציפורן - אבל הפרק העליון של האצבע תפח, נראה כמו ראש של כריש הפטיש. (זה עדיין לא לגמרי עבר, ןעדיין טיפה כואב, כאב שגרוני.) (מצולם באותו צילום שבע"ה אסרוק לכם מתישהוא.)

ניגשתי לקופ"ח בעין גדי, לשם נקלעתי בנדודי - הרופא לא נמצא, אחות אמרה לי שאין לה מושג מה זה, אבל בהחלט צריך רופא ולדעתה יהיה צורך בכירורג.
(האם קיים כירורג שאפשר לסמוך עליו בעניינים כאלה?)|רופאה| |חיזר||אילם||באג||בננה|


נָהֲפֹכֻ, נָהֲפֹכֻ וְנָהֲפֹכֻ

charlila

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение charlila » Вс июн 23, 2013 3:48 am

i attemped to open a new thread in "new cycle" and call it

NEGOTIATION.

but discovered that i can post only here+ןn English-speaking forums'+in smoking-room and... another one, questions and answers?

in addition, i can't send PMs. also, i can't report at admin's forum - actually all i see on the main page is 7main forums - oncet a link i received by mail to a post with answer led to notification i have no permission to view that page.

as i said - can't post on tech-help\admin's forum.

OK - under these conditions, no negotiation on this site.

edited twice by me

amosweet
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Пн июн 24, 2013 9:02 pm

Вопросы новичка- 7лет загадочности.

Сообщение amosweet » Пн июн 24, 2013 9:36 pm

:"": Vse nakopilos ponemnogu za gody i pereroslo v kom. V dalekom 2001 vpervye natknulsia na info ob OS. Hochu teper naiti otvety, ja ne obschalsia na etu temu nikogda s ludmi.
1) Doma ja zamechal sebia natom chto mogu govorit inogda ssoboi- bormotanie, bessmyslennoe bormotanie i progovarivanie. Kogda ja smenil stranu i jazyk, zametil za 2 nedeli propalo eto. Progovarivanie ostanovilos. Eto psihologija chisto ili liudi tak povlijali?? Ostanovka dialoga eto vajnaja tema.
2) Podvaly, nebolshie. Chasto siujet sna byvaet v podvalah, komnat 4-5 s bystrym dostupom naverh, nikakih labirintov, zashel v sdanie- spustilsia v podval, musor pod nogami, seroe vse, vyshel na verh. V podvalah chhasto vstrechaju naparnikov, to babu s sobachkoi, to nas 5 chelovek i my tam barikadiruemsia i voorujeny. Libo prosto ekskursija, pochemu tak chasto ja v podvalah??? chto tam delat nujno?
3) Rodnoi dom. Vsegda sumerki tam, nikogda dnem tam nebyl, to noch to temneet.
Eto kakto vlijaet na menia?
4) Vo vremia pogoni ili drak ochen tiajelo i medlenno nanositsia udar, protivnik uskalzyvaet, no bylo paru raz esli napriachsia tak chto slomaesh sebe kosti cherez neverojatnoe usilie skorst mgnovenno narastet i dogoniaju legko vraga. Pochemu tak tiajelo ubegat ili dogoniat?? i chto za sekret v momente usilija kotoryi vse meniaet.
5) Ja kolekcioniruju monety, meniaju , prodaju, kopaju s metalodetektorm, k dengam otnoshus spokoino, bez zavisimosti. Vo sne chasto nabiraju klady v karmany, iz zemli 2-3 monety podnial iponeslas, tam vedro ih, stoi toka 1 vziat. Postojanno kakaeto padla tusuetsia riadom i toje tianet monety, kak tolko soberu poslednie sebe, zadumyvajus- VSEGDA VOPROS, eto realnost? Otvet daju sam- nu da tak i est, esche paru monet i vykidyvaet, prosypajus i merzkoe nastroenie kakie sokrovischa ja tam ostavil... Kak tolko ostatki podberesh monet vykidyvaet. Chto eti monety znachat i pochemu ne dajut unesti ih dalshe po siujetu.
6) Boltanie vo sne. Boltaju byvaet, no vniatno gromko i korotko. Sam ot etogo prosypajus byvaet. 60% predlijenija govoriu vo sne, a prosnuvshis uje 40% dogovarivaju v reale. Mojno zatknucco, no ja vsegda kak ponial chto real prodolshaju ne otkryv glaza dogovarivat nachatoe kak by eto ochen vajno sobesedniku. Zachem ja eto delaju? U menia net vybora- vsegda oschuschenie chto eto doljno byt skazano do konca daje esli menia uje ne slyshat. Doproiznesti luboi cenoi.

Daite otvety na eti voprosy, menia eto derjit ot dvijenija vpered.
PS. klavy russkoi netu, a translitom slova kaverkaet- dumajut chto po albanski pishu.

charlila

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение charlila » Пн июн 24, 2013 10:45 pm

lutien писал(а):charlila, about vampire... i don't know, remembered about it in dream some days ago and asked, how he looks like, or smth like that, and there was smth strange, that may not be taken seriously, i think. unfortunately, question about "how do you look like" was the only, that i could remember at that moment :) . in answer i saw only a toy-soldier in red uniform, and i had feeling, that had many dreams with that soldier, like a part of scene. though, it's the beginning :)
warsfeil
fairwell, at least enjoy!
lutien
you said something similar about some blue toy, if i remember correctly?

something with sexual energy?
EDIT: the red soldier... just a metaphor - but a powefull one, sort of spell. did you encounter - had - such a toy? search your memory at age... 2? than... few occasions, 3-5,....
(did you see the chuky horror films?)
here my dance could be helpful - providing it's operated from the right intent, which i doubt strongly you can; spread yourself and disappear from the middle of the red soldiers marching unit. but you wwo't give up somthing - and this takes full power to work. amosweet - DON"T!
Последний раз редактировалось charlila Ср июн 26, 2013 3:21 am, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
lutien
Сообщения: 697
Зарегистрирован: Вс дек 02, 2012 6:23 pm

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение lutien » Пн июн 24, 2013 11:21 pm

charlila, a small blue house, yes, like i've had such, only crimson, but it was just a toy, without any energy))) it doesn't matter)

Shinobi
Сообщения: 173
Зарегистрирован: Ср дек 08, 2010 1:58 pm

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение Shinobi » Ср июн 26, 2013 7:00 pm

magmas писал(а): 1.Допустим, вы хотите подольше пожить в физическом теле, чтобы пользуясь им, как трамплином, совершенствоваться в сновиденном теле или в энерегетическом (теле света). Ваше физическое тело стареет и теряет силы. Оно "умирающее" тело. Как продлить его функционирование. Вы создаете "мертвое" тело - тотем. Особая технология по созданию тотема способствует некоторой консервации физического тела. Уничтожение тотема неминуемо приводит к физической смерти.
А где об этом можно узнать поподробнее?
И Шикамару уснул изо всех сил…

MagicBullet
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Пн июн 03, 2013 11:18 am

Re: Новые вопросы и ответы

Сообщение MagicBullet » Вт июл 09, 2013 8:43 am

Доброго...
Предъыстория:
блинчики из недавнего практа
Вопрос:
Если вместо блинчиков ковать меч-дуду(дудка,пищаль,горн...), допустим соразмерно длине позвоночника, то в какую сторону его крутить : делать упражнения как с коротким шестом - слева-направо или справа-налево ?
Если лет через *дцать тренировок шест надумает материализоваться то материал подбирать по своему предпочтению или есть какие-то "правила" ?
Доброго
Вся Доброта и Зло Жизни есть Выбор и неотвратимость его последствий

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 68 гостей